torsdag 24 september 2009

Kul och höra!

I förra inlägget undrade jag om det var någon som läste bloggen! kul och se att någon faktiskt gjorde det. Nu är vi mer motiverade och kan blogga lite extra.

Det känns kul nu faktiskt. Fick reda på idag att Ametist hade lagt upp en av våra låtar från mixtapet på hennes blogg för cirka 2 veckor sen! kul som fan det. Hade tydligen fått mail om det från henne. Men jag hade som vanligt varit för hög eller packad för och komma ihåg och blogga om det.

Vet också att Hotet Från Underjorden 2 eller 3 är nu släppt. Vi kommer vänta ett tag med att släppa låtarna på myspace för att det ska vara lite unikt och va med på tapet.

Det mesta med skiten är att den bara finns på kasset band hahaha! någon som har en dubbel däckare så vi kan kopiera skiten?

Hälsningar från mehmet och medborgargardet!

3 kommentarer:

  1. Vart får man tag i kasseten då? När ska ni spela live?

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen aning! Vi kommer få kopiera våra egna ex. Ska ta reda på vart dom kommer ställas ut. Säkert runt stockholms trakterna! men jag kommer lägga upp lite mer information så fort jag vet!

    / Mehmet

    SvaraRadera
  3. Fan va bra måste ha ett ex på festen brudarna kommer älska låtarna<3

    SvaraRadera